All you need is love (and a bit of São Paulo)

Uppdatering behovs, men det har hant alldeles for mkt for att jag ska kunna fa plats pa dessa rader. Allt jag kan saga ar: akta er sa att jag inte stannar kvar har, for det ar exakt det jag kanner just nu. Och jag skulle latt kunna andra min status  pa facebook nu, men nej. Fjarilarna flyger i min mage och igar sa han dom tre magiska orden. Jag tror jag doooor nu!

São  Paulo ar en gigantisk stad och jag och Maria ar mer an vilse. Haha. Idag ska vi dock forsoka ta oss till den beromda parken Ibirapuera. Vadret ar underbart och jag tror att jag har lyckats fa en gnutta farg pa min annars sa bleka kropp. Haha.

Fortsattning foljer (forhoppningsvis!)

Puss o kram pa er alskade vanner! Jag saknar er nat enormt!

Kommentarer
Postat av: Bea

Låter helt underbart! :) Akta så inte jag åker över till er :P KRAM

2009-02-19 @ 14:40:32
Postat av: Josefin

Åååååååååååååh jag dör!!!

2009-02-19 @ 21:23:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0