7 dagar, 8 nätter

Om exakt en vecka sitter jag på Madrids flygplats och väntar på flyget som ska ta mig till São Paulo. Om en vecka lär jag inte vara så här jäklarns lugn som jag är nu. Om en vecka gör jag det som kan vara mitt livs resa. Det är helt sjukt att man kan känna så här. Mitt hjärta vill bara hoppa ur bröstet på mig, så mycket vill jag det här och så mycket har jag längtat, väntat, hoppats, våndats, oroat mig. Nu ska det äntligen hända och det känns så overkligt. Är det här verkligen sant? Nyp mig någon!

Jag har funderat jättelänge på vad jag vill ha för tatuering, och som jag kanske har berättat har jag bett Pedro att designa en till mig. Jag vet dock inte vad jag ska ha. Idag skickade han en bild på en jättecool tatuering. Det är en bra idé, men jag skulle vilja göra nåt eget av det. Jag försöker få ihop en personlig tatuering och då tänkte jag på att skriva är ju min stora passion (min andra passion har jag ju redan tatuerat in haha). Jag låter bilden tala för sig själv, vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Är det Pedro? ;)

Jag tyckte den var cool, men ser lite ut som ett stort sår som är fullt med grus. Men idén är bra. Ska du ha en sån stor?!

2009-02-08 @ 22:23:00
Postat av: Bea

Jag håller med ovanstående om att det ser ut som ett sår... men det kan vara för att kanterna "krullar sig"... Fast idén om en skrift passar dig ^^

Angelina har ju många snygga texttatueringar ;)

2009-02-09 @ 10:46:30
Postat av: Jossan igen

Jo det ser jag! Men jag menar bara att folk kanske kommer säga "Aj! Vad har du gjort?" (hehe). Men annars sa jag ju faktiskt att jag tyckte idén var bra! Juuuust det! ;)

2009-02-09 @ 14:45:32
URL: http://josefinus.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Snart snart åker du :D Ska du ha en så stor tatuering? Eller vad har du för planer?

2009-02-09 @ 20:33:19
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: jessie

grymt snygg tatuering måste ja säga :)

2009-02-21 @ 00:46:12
URL: http://charliecheez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0