Pennybridge i ett dygn och jag är redan rastlös och 1132 kr fattigare.

Okej. Då var man back in buisness igen. Bostadslös, inhyst hos min före detta korridorare Miia. Det är verkligen guld värt att jag får bo här, annars skulle det bli gatan. Haha. Känns dock lite märkligt att bo i samma korridor igen fast jag ju egentligen inte bor här. Jag känner mig allt lite busig. Hihi. Och ikväll ska jag ÄNTLIGEN få träna igen! Efter en och en halv vecka håller jag på att krevera. Jag är rastlös till tusen. Och jag ger folk ångest. Haha. Mkt bra tycker jag, fast jag ser ju helst att de går och tränar för att de vill istället för att de måste. Igår träffade jag Malin, Emelie och Emma igen. Mkt skoj! Kan inte fatta att det gått drygt två månader sen vi träffades senast. Fest x2 i helgen! TJOHO! Ska det va så ska det va!

Jag börjar allt bli lite tveksam kring Brasilien. Fundera fundera.  Sedan är 1132 kr inte så kul att lägga ut. Men vill man överleva hösten så är man väl så illa tvungen...

Kontentan: Det är i alla fall härligt att vara tillbaka i Öret. <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Synd att vi inte hann att ses något, men vi får se till att hålla bra kontakt via nätet. Vad ska du göra fram tills du åker då? Har ni något på universitetet som en förberedelse eller dylikt? Puss och kram

2009-08-31 @ 19:16:35
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Synd att vi inte hann att ses något, men vi får se till att hålla bra kontakt via nätet. Vad ska du göra fram tills du åker då? Har ni något på universitetet som en förberedelse eller dylikt? Puss och kram

2009-08-31 @ 19:17:14
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Björn

1132 kr!? Räknas pengar i så små valörer fortfarande....

2009-09-05 @ 02:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0