Pennybridge Pioneers in da house!

Jag har världens bästa upplägg för dagen med

- morgonpromenad (check!)
- ringa distriktsläkaren (han var fan inte ens där! Det kunde väl distriktssköterskan ha klämt ur sig igår ändå?! Grrr...!)
- frukost (check!)
- plugg (räknas det om man somnar med boken i ansiktet?)
- lite mera plugg (det är det jag ska börja med nu!)
- joggingrunda
- lunch
- mera plugg
- studiecirkel inför Peruresan (oj oj så vuxet det låter haha)
- ännu mera plugg
- lite Sex and the City
- sova

Jag har failat med tre grejer redan... sucksucksuck. Jag låg på sängen och läste inför seminariet i morgon och gissa vem som lyckades somna? ME! Så intressant var den boken... Jag som tar morgonpromenader för att bli pigg och vakna till. Jag tror att jag skulle ha kört på min grannes strategi och satt mig i bibblan och plugga. Då är det i alla fall inget som kan störa mig. "Jag ska bara ha på lite musik så att jag inte somnar när jag fortsätter läsa".... jo tjenare du, här sitter jag och sitter istället. Disciplin är ett ord som jag inte riktigt vet vad det betyder (i alla fall i vissa avseenden).

Och jag försöker fortfarande ragga folk som vill gå med mig på Millencolin på Satin den 1 maj - nån som känner sig det minsta sugen? Inte för att det är nåt som kommer stoppa mig ändå, men lite sällskap vore ju trevligt! Spelningen kommer bestå av Millencolin + några lokala Örebroband (tror jag)  där Millencolin kommer spela hela sitt album "Pennybridge Pioneers", vilket också är mitt absoluta favoritalbum. Här är ett smakprov, vilken också råkar vara min favvolåt med dem. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0