Det kunde ha blivit stalkervarning på det där alltså...

Nu är de mina! =D Hellz yes! 

     

Jag såg Mathias i Millencolin komma gåendes i Långhuset på Örebro universitet idag, skjutandes på en barnvagn i sällskap med sin fru. Shit va glad jag blev! Jag trodde inte det var sant. När jag berättade för Daniel förut tyckte han att jag borde ha slängt upp benet och sagt "Hörrö! Kommer du ihåg mig?". Haha. As if I say, AS IF. Stalkervarningen skulle ha höjts en notch då kan jag ju säga.

Gissa vad jag ska göra nu!? ^^

Detta...

 

... eller inte.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Shit va coolt! Men varför knallar han runt i l-huset för?

2009-04-07 @ 13:01:15
Postat av: Josefin

Du är så söt!

Undrar om den andra frugan såg din tattis?

2009-04-07 @ 16:39:11
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0