Världens normalaste spiror?

Jag har precis läst på Aftonbladet om kvinnan med världens längsta ben, 132 cm. Oh my! Hon har ju fan ben upp till min bröstkorg typ. xD Haha. Nu kände jag mig grymt liten. Men sedan såg jag världens minsta man som kan gå, 74 cm. Då kände jag mig gigantisk. Fast jag är nog ganska normal ändå. 157 cm över marken är inte så litet. Det beror ju på vad man jämför med som synes.

Ännu en underbar sak som händer den här hösten: FUNERAL FOR A FRIEND KOMMER TILL STOCKHOLM DEN 14E NOVEMBER! Jag och Narin ska dit - hellz yes! <3





Kommentarer
Postat av: Maria

Jag tyckte jag var jättekort, men idag märkte jag att jag var längst i min vänskapskrets i skolan. 169 cm closer to da skye mhm xD

2008-09-18 @ 14:48:53
URL: http://mariakayeymf.blogg.se/
Postat av: Munk

Men BLÄÄÄ jag vill se FFAF!!!!



Men jag fyller ju år då :/

2008-09-21 @ 16:28:33
URL: http://www.metrobloggen.se/KajsaN

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0