Om det vedertagna uttrycket att "kasta sten i glashus"

Okej. Jag överdrev kanske lite grann. Jag är ju för fan likadan själv. Kasta sten i glashus, Gabriella? Har du hört talas om det uttrycket? Nae inte riktigt. (Ja, det är tydligt det!) Jag blev bara så chockad. Jag trodde inte detta om honom. Och framför allt att jag fick veta det av en kompis till honom. Men ja, jag måste ju säga att det är han som har rätt. Det är inte han som lovar att inte göra nåt och gör det, det är den här personens blogg som du nu läser som gör det - yep, that's me alright! Jag förstår om han inte vill ha nåt mer med mig att göra. Det skulle inte jag heller vilja. Och min resa ja. Jag ska ta mig en ordentlig funderare om allt. ALLT.

Go natt alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0