Och alla undrade vad tjyven hade för sig

Efter lite påtryckningar från min kära kompis Pelle Mobillös så gör jag nu en uppdatering. Igår hade vi temafest på nollningen "Good guy bad guy", vilket vissa tog mer seriöst (vi) än andra (resten).  Malin var sheriff, jag var tjyven (en väldigt modern sådan med baggybyxor och skjorta knuten i midjan, så modern att ingen visste vad jag var, men dom tyckte jag var snygg iaf...det är ju alltid nåt! Alltså seriöst! Dom där byxorna måste ju ha varit dom skönaste eeeeeever! GIMME!), Maria var clown - hälften svart, hälften vit (helt klar snyggast på hela maskeraden och ändå vann lilla My....well well), Emelie var utklädd till SOBRA-fadder, Josefin o Lovisa dom coolaste katterna i stan, nämligen Maja Gräddnos och Pelle Svanslös (som efter en mindre sejour av mobilletande nu går under namnet Pelle Mobillös). Tyvärr så kan jag inte bjuda på några bilder från igår, eftersom vi alla tänkte "Näe, men hon har säkert med sig kamera". Så var det ju inte, men som tur var så sprang Emelie hem efter sin så några bilder blev det väl I guess. :)

Kvällen slutade som tisdagen för två veckor sen. Tisdagar är skjutdagar I tell you. More of those please!

Lite bilder från drinkkvällen hos Malin i fredags kan jag ju iaf bjuda på. Nu kan jag inte ta några mer kort eftersom mitt kamerabatteri har tackat för sig och åkt över floden Styx till Hades.

Sayonara!

                

                                                     

                                      





Kommentarer
Postat av: Pelle Mobillös

Åh! Var Emelie utklädd till Sobra-fadder? såg du inte hennes lie? Helt klart Döden! (Döden har lie har jag hört.)

Tisdagar är skjutdagar! Underbart!

2008-09-10 @ 19:28:25
Postat av: igen

och tack för kaffet!

2008-09-10 @ 19:28:45
Postat av: Mariah

haha tisdagar är den gyllene veckodagen!

2008-09-10 @ 19:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0