Wake up, weigh me!

Det gäller att frossa loss medan man kan. Från och med i morgon blir det Allévosoppor som gäller i två veckor framöver. Jag, Maria och Lovisa var och inhandlade dessa läckerheter tidigare idag och jag måste medge att det gör mig lite illamående. Jag gillar inte mat på påsar. Och framför allt inte när dessa ska användas i två hela veckor. Jag tror egentligen inte att det är så bra att göra som jag nu gör - trycker i mig tunnbrödsmackor och varm choklad, men ack så gott det är! Senare ikväll blir det pizza. Och igår var det kinamat. Och godis. "Ät ÄT ät medan du kan Gabriella!" verkar vara mitt motto. Urdumt! Men jag förväntar mig att gå ner ungefär 5 kilo. Så då är det okej. Sort of. Jag ska försöka uppdatera varje dag hur det går. Invägning i morgon bitti.
Gulp.


Kommentarer
Postat av: Maria

Ända sen jag började med hästarna igen har jag gått ner 6 kg typ. Känner mig fett trimmad XD

2008-09-21 @ 20:28:04
URL: http://mariakayeymf.blogg.se/
Postat av: Jossan

Själv åt jag hamburgare och senare hembakad blåbärspaj med vaniljsås. Det är alltså inte bara din hjärna som fungerar så. Men det är HELT okej! Vi ska ju leva på pulver nu. Invägning nästa!

2008-09-22 @ 08:08:28
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0