Sagoland

A is for age: 22
B is for booze of choice: Bacardi Breezer Watermelon is the shit!
C is for career: Bra fråga. Utbildar mig ju till socionom så det kanske vore idé o jobba me nåt sånt? Fast just nu har jag ju en liten kris gällande det. Journalist är mitt andra alternativ
D is for your dad's name: Rune
E is for essential items to bring to a party: Sprit brukar funka bra asså! xD
F is for favourite song at the moment: In Flames - Leeches går varm
G is for favourite game: Twister
H is for home town: Örebrosan just nu :)
I is for instruments you play: Spelar inget just nu, men om jag får tag i en fiol och får öva lite så låter det nog inte så tokigt.
J is for jam or jelly you like: Min hemmagjorda lingonsylt (jag gjorde den igår förresten - husligt värre!)
K is for kids: Inte på ett lååååångt tag.
L is for living arrangements: 19,6 kvadrat studentrum i korridor
M is for mother's name: Birgitta
N is for name of your crush: Det vet nog dom flesta o dom som inte vet får inte veta heller. Haha.
O is for overnight hospital stays: 1 gång för lääänge sen
P is for phobias: Inga fobier, men småkryp är något som jag helst undviker om jag kan.
Q is for quotes you like: "När man är kär är det som om man fyller år i magen."
R is for relationship that lasted the longest: None so far.
S is for sartorial style: Va fan betyder sartortial style? xD
T is for time you wake up: Halv åtta ungefär.
U is for underwear: None. ^^
V is for vegetables you love: Avokado och rödlök.
W is for weekend plans: Nollning nollning nollning o plugg.
X is for x-rays you've had: Inga så vitt (svart) jag vet 
Y is for yummy food you make: Pasta med pesto, fetaost o rödlök, lax i ugn med tomatkross gul lök o creme fraiche, among others. Jag är ju en riktig mästerkock!  
Z is for zodiac sign: Tvilling

Japp. Jag har bloggtorka. Även fast jag har en massa att skriva om. O massor att plugga. Men jag somnar när jag ska läsa. Som vanligt med andra ord...

Var inte oroliga - en ordentlig uppdatering är på g!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0