That's the only time I feel alright

Det går bara lättare och lättare med dieten. Nu känns det helt okej. Det är klart att jag längtar efter att få äta riktig mat, men man vet ju att detta är under en begränsad tid. Och precis som min kära vän Maria sa: "Det är ju faktiskt bara 2 av 52 veckor" - så sant som det var sagt! MEN det jag är lite besviken på är att jag inte har gått ner särskilt mycket i vikt. Jag vet inte om det är det att min mage inte riktigt tål detta, men jag har liksom stannat. Surt sa räven. Låter det som att jag kommer ge upp? Ha! Då tror ni helt fel! Har jag väl bestämt mig för nåt så gör jag det till 100%! Inget kan stoppa mig nu! 

Den här låten passar mycket bra till kvällens aktivitet som är (kan ni aaaaldrig gissa!)...och som kommer utspelas på just... THE STRIKE i Örebro. Hehe. Nerd? I is it.





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0