Och aldrig har det varit så skönt att för en gångs skull kunna säga: "Jag är inte hungrig"

Klantarsle är det enda ordet för mig idag. 500 spänn. Femhundra jävla spänn har jag tappat  på vägen till Grankotten. Grattis till dig som hittade den! Hoppas du får roligt för den! (IRONI.) Narins tv blev lite dyrare än vad jag hade tänkt. Crapcrapcrap. Nu har vi i alla fall en tv i korren! WOHO! Den ger en gemenskap. Inte för att vi inte har haft gemenskap innan, men nu har jag, Daniel och Jerry sett på tv tillsammans i ungefär 2,5 timme. Så länge har inte vi umgåtts på....hmm...typ aldrig. Jo, på festen för två veckor sen. Apropå fest så är jag sjukt sugen på det, men det går ju inte riktigt att göra det eftersom jag går på den ääääälskade dieten. >.< Folk ska på fest i morgon, och ja, jag är inbjuden, men vafan! Kul att sitta och knapra på en morot och dricka vatten (alternativt te - tjoho!). Nej tack, jag sitter nog hellre inne hos mig och glor för att inte bli frestad (fast detta lär nog ändra sig ungefär 15 ggr till i morgon). Jag är velig, to say the least. 

Dag nummer fyra av dietande har gått bra. Börjar känna mig van vid att äta soppa och bars sisådär 28 ggr om dagen (nej, nu överdrev jag lite, men det har känts så). För första gången på fyra dagar har jag känt mig mätt! MÄTT. Fattar ni?! Det är totalt jävla underbart! I'm in heaven!


Puss o kram skumbanan!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0