Gimme food gimme gimme gimme food

Förslag på hur två timmar kan fördrivas:

- långpromenad med partner och/eller vänner
- städa
- tvätta
- fika med ovanstående(om man fick äta vill säga...)
- en shoppingrunda med ovanstående
- i bilen på väg till ovanstående
- konsert med ovanstående
- träna på Friskis

Eller så kan man göra som jag - gå till bibblan och skriva på en ruskigt tråkig och högst ointressant hemtenta. Fast första timmen går åt till att skicka sms (fast man inte får), äta morots- och gurkstavar som en besatt (som man heller inte får göra i den tysta läsesalen), försöka hitta den perfekta pluggställningen och sist men inte minst, lyckas förstå vad i helvete det är man läser och sedan skriva något vettigt av det hela. Jag lyckades bra med det mesta förutom det sista.

Jag känner mig sjukt miserabel och sjukt trött på den här dieten nu. Wtf! Jag har stora ångesttåg som kommer. Jag vill så hemskt gärna äta nu. Bara att få tugga på en hårdbrödmacka vore himmelriket. Fast just nu mår jag lite halvilla p g a den oidentifierbara massan som ska föreställa thaisoppa. Men fatta! Jag har gjort detta i en vecka nu vilket betyder att det bara är en vecka kvar! WOHO! 

Jag längtar. Med stora bokstäver.

Kommentarer
Postat av: jossan

- långpromenad med partner och/eller vänner

- städa

- tvätta

- fika med ovanstående(om man fick äta vill säga...)

- en shoppingrunda med ovanstående

- i bilen på väg till ovanstående

- konsert med ovanstående

- träna på Friskis



På två timmar. Du gillar effektivitet? ;)

2008-09-28 @ 19:53:53
Postat av: jag igen

Jahaaa! Det var olika förslag! Jag fattar! haha..

2008-09-28 @ 19:54:42
Postat av: Bea

Har jag missat ngt? Har du en partner??

kram

2008-09-28 @ 22:10:00
Postat av: Alexandra

Det finns mycket skoj / tråkigt man kan göra på 2 timmar. Men det var duktigt av dig att ägna två timmar i bibblan åt hemtentor. Good girl :D Hur går det med pluggandet i övrigt då? Åh, jag förstår hur det känns, ibland kan det vara rent utsagt förjävligt med diet, men när man lyckas så känner mig så riktigt bra, lycka till och håll ut :)

2008-09-29 @ 11:43:54
URL: http://alexandravickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0