Fetish of the fetishes

Jag hade verkligen tänkt att ge min blogg en välbehövlig ansiktslyftning den här helgen. Men icke då. Jag känner mig totalt orkeslös. Har inte gjort mycket idag. Sovit hos Maria. Så här går det när tre dietande 22åringar en fredagkväll ligger och pratar...

"Jag måste gå på toa, ,men jag orkar inte. Skit. Det är så jobbigt att du har en våningssäng och att du har en matta i trappen ner. Man bara 'Hej mattan!' ". Varav de andra två börjar asgarva. I don't get it. I know I'm funny, but not that funny.

Sen blir det hetsning:
"Jag tänkte på en sak när jag var på toa - vi måste göra en brunch! Fatta vad mysigt det hade varit nu!"
"Eller  vår egen salladsbuffé!"
"Ja! Med gravad lax!"
"Och avokado!"
"Och fetaost så klart!"

Maria: "Jag funderar på en sak. Gravad lax innehåller inte mer än 100 kcal. Jag ska byta ut nåt av dietmaten mot det. Och knäckebröd. Det är ju bara 30 kcal i det har jag läst."

Fetish för gravad lax? Oh yeees. Fetish för mat? Hellz yes! And we're god damn proud of it!

Och jag vann bowlingen igår. Höhöhö. Ikväll ska vi på teater. Tänk vad mkt man kan göra när man dietar och inte dricker. Kulturella människor is the word.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Vann bowlingen!?!? Vad är det jag hör? Du vann EN serie, din lilla korv!

2008-09-27 @ 15:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0