Dismiss The Cynic

En tur på stan betyder: nya jeans (GRATIS!), nya skor (inte gratis) och lite naturmedicin mot min begynnande förkylning. Och kinamat så klart! Hur kan vi inte besöka stan utan att ta en tur till vår kära Kinamur? Det är totalt störtomöjligt! Haha.  Min poäng med det hela var att jag fick mina jeans utbytta mot ett par andra för att dom spruckit mitt på låret. Skumt... Nu när jag sitter på bussen hem så har jag på mig ett liknande par jeans (också från Gina) och vad tror ni har hänt med dom? Jo, så klart så har dom också spruckit. På samma ställe. Vad är det här egentligen? Alltså seriöst! Jag ska kolla om även mina grå jeans spricker precis där för då är det fan nåt fel på jeanstyget hos Gina. Knepich var ordet i alla fall.

Det var dagens största problem. Eeeh. Well sort of. Och sen vad jag ska ha på mig ikväll. Fan vad jag har't bra alltså. Jag klagar inte en sekund. Att få klaga över spruckna jeans och vad man ska ha på sig och undra om man hinner med bussen eller inte, det är en lyx som det inte är få förunnat (jo, det kanske det är, men lite perspektiv på tillvaron tack!).

Nu är det dags att hurta sig vidare mot Friskis - hey ho let's go!


Kommentarer
Postat av: Bea

Har du tänkt på att det kanske är du som fått värsta lårmusklerna ^^ Du är ju så tränad o stark!!!

2008-09-06 @ 20:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0