The Flying Dutchman in Tybble (?)

PLUGGA. Så mkt intressant har jag att skriva. För det är ungefär det min dag har bestått av idag. Har suttit med näsan i böckerna och nu är två böcker utlästa. Om jag har lärt mig nåt? I'd be happy you'd rather not ask me, ok!?  Det känns som att den här veckan kommer jag:

- Sitta på mitt rum nergrävd i kvantitiva böcker
- Stressa iväg till Friskis (även fast jag har haft hela dagen på mig,  men ändå är ute i sista sekunden as usual!) 
- Träna 4 av 7 dagar
- Inte ha råd med Kid Downs nya skiva och inte ha tid att gå på skivsigningen på Najz Prajz. WTF liksom.
- Äta trerättersmiddag med Maria, Emelie och Malin ^^
- Gå på Beatlestributekonsert med mamma
- Höra mamma klaga i ett dygn (och sen vara jävligt glad när hon åker - jag älskar min mamma, men jag orkar bara med henne i väldigt väldigt små doser, typ 24 timmar)
- Ha ångest eftersom jag inte kommer lyckas trycka in allt jävla crap i skallen tills nästa torsdag
- Undra om inte jag och Mr Cutie borde ses snart (VÄLDIGT MKT)
- Inte skära mig på konservburkar en gång till
- Leka "the hula-hula games" en gång till?  Yieeeeeha!


Jag förstår verkligen inte varför nagellack lossnar så djävulusiskt fort. Buhu. Poor me. Nu måste jag måla om naglarna igen. Men se där! Jag har allt blivit en riktig fena på att måla naglarna nu. En grej till att lägga till på listan med andra ord...
 
- Måla naglarna (i tid den här gången. Why, oh why, gör jag det alltid i sista sekunden?)


Och Jossan holländaren var faktiskt en engelsman (du vet landet där det regnar väldigt mkt). Inte var det någon flygande holländare med i fredags heller för det så kallade "weedet" var in fact afrikanernas mystiska humbo-jumbo kryddor. Fast man kan ju alltid låtsas för livet blir ju så mkt roligare då.
Eller nåt.

Nu ska jag umgås lite med vampyrerna i Blackeberg.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Skit! Jag hade verkligen hoppats på att jag hade gjort jordens största gräsfynd i ett köksskåp i Tybble... Men erkänn att spänningen gjorde stämningen högre ;)

2008-10-22 @ 13:40:12
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0