Screaming for me, eh?

Okej, gränsen för besatthet är nådd: jag har haft sex med Mathias i Millencolin i natt

I drömmen alltså (om ni nu trodde nåt annat är jag bara glad! HAHA.) Och det sjukaste var inte det, det sjukaste var att det var hemma hos min mamma (i gamla lägenheten) i hennes säng och att vi inte var ensamma. Jossan, jag är ledsen, men jag tror du låg bredvid i sängen. XD  Allt var väldigt trevligt och gemytligt. ^^ Han åt  t o m mat med mig, mamma och Garvis efteråt. Vilken gentleman! HAHA.

Jag kollade för en stund sen på Millencolins videoblogg från deras Sydamerikaturné och damnit it was strange att se Mathias. xD Det kändes som att jag såg honom i ett helt annat ljus efter i natt. Det är så himla konstigt att drömma att man har sex med någon och sedan se dom, i alla fall tycker jag det. Det känns så himla ansträngt. Och som att man har gjort något "förbjudet", det är liksom hans och min lilla hemlighet och på nåt vis känns det som att han vet om det. Fast det är ju faktiskt helt omöjligt.

As if I say, as if... xD



Kommentarer
Postat av: jossan

Jag tyckte väl att det var mycket rörelser bredvid i natt... fan vad ni höll igång!

Det är konstigt, det där med att drömma att man har sex med nån kändis.. de hamnar verkligen i ett helt annat ljus. Det hände mig med Zlatan. Känns som att han svikit mig.



Va han bra? ;)

2008-10-23 @ 19:27:07
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0