Ärkenörd eller stalker?

Nu vet jag varför jag älskar Millencolin-grabbarna! Det är p g a deras sköna humor och att dom har båda (snarare åtta) fötterna på jorden. Dom skriver en turnéblogg i Expressen = I LIKE!  Likaså skriver In Flames-pojkarna i Aftonbladet = I LIKE TIMES TWO! Jag tror jag kiknar av skratt. xD

Det är så när man bör tentaplugga, allt annat än just det verkar roligare och intressantare. T o m att läsa buffétidningen från ICA. Vuxenpoängen bara rasar in här.

På fredag är det korrefest med en touch av Jossan. (Det är nämligen hon som har kommit på hela kalaset. Haha. Det är bara min korridor som hostar (hosthost) själva eventet.) Skoj är bara förnamnet på vad det kommer bli! Övertaggad? No way. Det är ju tisdag idag -. bara 4 dagar kvar. Veckan har ju bara fredagar och... fredagar...?


En sak till bara! Är det nu jag ska stämplas som ärkenörd eller stalker? You decide! 


                                                  

Detta = en av gitarristerna i Millencolin + hans familj. Sötaste av dom söta! ^^ (Och jag fick faktiskt denna av Sofie i min klass d v s det är inte jag som klippt ut den!)

Kommentarer
Postat av: narin

Fan stalkervarning på det här alltså. HAHA XD Men är vi inte alla så egentligen?

2008-10-15 @ 22:07:51
URL: http://narin.blogg.se/
Postat av: Jossan

Hahaha... vad schysst av mig att bjuda in massa folk till din korridor! Man SKA utnyttja sina vänner! ;)

2008-10-16 @ 12:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0