Pencils and Papers

Jahapp. Då har jag skrivit ner allt jag fått ihop till tentan. Lite för mkt blev det. Närmare bestämt tre sidor. Tjohej va roligt att sitta och plocka ut det viktigaste nu! Jippi! Är ni inte ens en aningens avundsjuka? Men det är väl bara att bita i det sura äpplet och ta tag i saken!

Dom som ackompanjerat mig denna tenta är inga mindre än Chemical Vocation ! Jag har, sen jag fick hem mitt paket från cdon igår, lyssnat sönder skivan. Nja inte riktigt, men inte långt ifrån! I'm in loooove!



20080405_133233_333940

2008-04-05 - Chemical Vocation @ Idrottshallen. FOTO: Emma Svensson/ROCKFOTO


I morgon efter att jag lämnat in tentan drar jag hem till hålan. Mammas mat, bullbak och mys väntar. Ack så skönt!

See ya suckers!

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är helt såld på Lunds line i Ready set go!

2008-10-02 @ 13:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0