Resfeber?

Det är Brasiliendagen idag tror jag. Maria ringde mig förut och då pratade vi om vår resa dit. Hon hade nämligen kollat på Ving och hittat nån resa till Rio de Janeiro. Det läskiga var att hon och jag har tittat på samma datum (8-22 mars). xD Och vi har inte pratat med varandra om det. Tankeöverföring kallas det och vi verkar vara väldigt bra på det! Jag längtar längtar längtar tills vi ska åka! Så snart jag har pratat med en viss herre i São Paulo ska resan bokas! Yippie yahoo! Mer Brasilien... pratade med min korregranne och tillika utbytesstudent om att resa och då sa jag att jag skulle åka dit nästa år. Precis när vi pratar om det så är Simpsons på tv och gissa vart dom är om inte i brasseland?! Haha så jäkla roligt!





Och gissa om jag blev glad när Jossan häromdagen frågade mig om jag vill hänga med henne och Anna (och ev. Maria) ut och resa nästa höst! Fy fan va skoj! HELLZ YES!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha visst kan jag vara lite fyndig ibland? ;) Blir det en resa till Brasilien eller..? Hoppas du får en underbar helg, synd att jag inte kan vara med er imorgon å partaja. Men jag lovar att det kommer att häna inom snar framtid! :D

2008-10-16 @ 17:01:37
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Eftersom jag har en viss svårighet med stavfel, så vore det ett moraliskt fel att inte påpeka mina egna ^^ det ska stå HÄNDA givetvis.

2008-10-16 @ 17:02:56
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Josefin

Yeah baby yeah!

2008-10-17 @ 15:21:46
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0