Nej, nej och åter nej, tyvärr - jag är en totaltråkig svensk!

Igår fick jag höra att jag såg ut som en syrian  (Hur ser man egentligen ut som det? Definitivt inte som jag, det vet jag iaf!). Jag bara "eeeh näe, jag är 100 % svensk". (Och missförstå mig inte, jag tycker inte att det är nåt fel att vara syrian, kurd etc - tvärtom!) Men den här killen var väääääldigt envis och bara "Skäms inte för att du är det!" Jag: "Men jag är inte det!" Kille: "Jo, men lite syrian är du allt. Kom här och dansa!" varpå han knuffar bort min kompis till sin kompis och tar mig i besittning. Det här måste dom ha planerat! Fan jävla idioter. Jag totaldissade honom och tog Emelies hand.

Vi hade för övrigt en toppenrolig kväll igår (tyvärr inga bildbevis eftersom ingen hade kamera med sig igår) med matfrossa och dansfrossa. Fast jag och Jerry blev allt lite besvikna över att Daniel inte hade sin baddräkt på sig på Kåren. Buhu.

Snart är det dags att dra in till stan och möta mams - nu blir det Beatlesnörda för hela slanten! HELLZ YES!




Syrian?


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha vad roligt :D Men jag tycker du minsann ser svensk ut, en söt värmlänning!

2008-10-27 @ 17:05:21
URL: http://alexandravickan.blogg.se/
Postat av: Jossan

Nej nej ser du inte de syrianska dragen runt näsa och mun?

....

2008-10-28 @ 16:51:48
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0