Selfmade

Gårdagen bjöd inte in till så mkt aktivitet från min sida. Det måste ha varit den mest oproduktiva dagen på länge. Jag gick upp vid kvart över åtta (föreläsning klockan nio och jag somnade inte förrän ungefär 3.47 på morgonen eftersom jag var ute och svängde mina lurviga till Maskinen på Satin), kom hem och satte mig framför datorn i typ tre timmar och pratade med någon som kan portugisiska och bor på andra sidan jorden, lagade lite mat, var ute och gick, gjorde gröt och gick sedan för att hämta min cykel hos Maria varefter jag, Malin och Emma såg på Apocalypto och tryckte i oss (jag skäms...) popcorn, chips med dipp och godis. GUILTY CONSCIENCE (rättstavat? I don't really give a f-k). Somnade som en klubbad säl när jag kom hem och vaknade ungefär nio timmar senare...

Idag tog jag mig i kragen och åkte till Siba för att byta min kamera. Jag är numera en stolt ägare till en ny! Tjoho! Då blir det allt lite bilder i morgon hos Pernilla. För jäklar vad jag ska knäppa bilder med mina söta juristvänner som jag knappt alls träffar numera. Jag längtar!


Och just det! Apropå denna person på andra sidan jorden kan jag tipsa om hans band. Kolla in när dom är i studion! Ljudet suger, men va fan, man får ju se dom iaf. ^^

Beijos! <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag såg en gång ett tv-program, typ en dokumentär om tjockisar. Då var det en som satt och typ såg på film och moffade i sig godis. Sen när hon fick frågan om varför hon åt godis när hon led av så grov fetma (hon ville ju verkligen inte göra det själv) så svarade hon: "Nej, jag borde ju inte... men det är ju så gott!"

Haha... OBS OBS OBS jag vill inte på något vis likna dig vid denna tjockis, då du är en utomordentligt hälsosam person! Jag vill bara påvisa den enorma svårigheten med att stå emot.

2008-10-10 @ 14:22:25
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0