Klaga is the word!

MUUUUMS MUUUUUMS MUUUUUMS! Jag har inget vettigt att skriva. Förutom att det är jävligt dimmigt och allmänt äckligt klibbigt läskigt sliskigt väder ute. Och att bara tänka på att brasilianaren som jag pratar med har minst 25 grader och sol får mig att må illa. Jag måste plugga. Men jag o-r-k-a-r inte. Eller ja, definitionen av orka lyder enligt Wiktionary "kunna förmå sig att göra någonting; ha krafter till något". Så jag orkar nog egentligen. Men jag vill inte. Never never never never say never never never! som Millen sjunger i sin sjuuukt gamla demotape. Dom kanske kan motivera mig till att plugga. Annars vet jag egentligen inte hur jag ska orka ta mig igenom fyra böcker och ett kompendie. Skjut mig skjut mig skjut mig.

Klaga är min grej idag.


Kommentarer
Postat av: Lillevi

Nej.... finns ingen (hoppas jag) som tänker skjuta dig, hemskt ledsen =P

2008-10-08 @ 11:26:59
Postat av: Jossan

Sorry det var tisdag igår, du skulle passat på med skjutandet då ;)

2008-10-08 @ 15:30:10
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0