Hej mat!

Woops. Ingen uppdatering igår. Ajajaj dåligt gjort Gabriella! Men jag har varit alltför upptagen med hemtenta (suttit i bibblan sammanlagt 12 timmar på fyra dagar och skrivit effektivt), Idol (heeeela kvällen igår jue), träning (jag har nog bosatt mig på Friskis snart) och äta (för ja, jag har börjat komplettera Allevoäcklet med vanlig, hederlig mat). Det jag iaf kan konstatera har hänt är att september nu är slut. Och oktober har börjat. Eeeh, smart där! Vilken himla nyhet hörrödu! Jag har nog ätit världens godaste lunch (med betoning på världens) bestående av Allevoshake med chokladsmak värmd i mikron, en hårdmacka och ett ägg. Okej, det kanske inte är världens godaste lunch, men det beror på vad man jämför med. Och jämför man med soppa soppa soppa så är det här fan så mkt bättre!
Mår mkt bättre idag. Har slutat tänka på mat. Eller åtminstone minskat mina tankar kraftigt på det eftersom jag slipper tänka på (säger med mkt bestämd röst) "Och idag får jag bara äta en bar till för annars äter jag ju 600 (!) kcal". Helt stört egentligen eftersom man ju som kvinna behöver äta 1500-2000 kcal per dag.

Nu har jag tjatat nog om mat. Ajabaja.

Och vad säger du Jossan, visst låter ni lite lika, du och Sofie?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Alltså, nu hänger jag inte med för fem öre! Sofie? Lika? Vad svamlar du om? haha...

2008-10-01 @ 15:43:55
Postat av: Brandon Lee

Helt stört är ordet,helt fel upplägg om man vill gå ner i vikt! Alltså, vill man gå ner i vikt bör man äta ofta,det ökar förbränningen och ämnesomsättningen blir snabbare+att man ska träna.Ställer man sig på vågen kan den visa att man har inte alls tappat vikt, men det beror på att när man äter ofta+tränar ersatts fett av muskler, och muskler väger mer än fett.Så,ät ofta,små portioner 5-6 gånger per dag+träna=fett försvinner,muskler+kondition tillkommer,alla är nöjda och lyckliga. Ha det bra.

2008-10-01 @ 16:23:47
URL: http://deaddogdump.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0