Gabriella plus vindruvor plus Turtles lika med sant

Att göra på en söndagkväll:
- proppa i sig ett 500 grams paket med gröna vindruvor (mmhmm! men det tycker inte min mage.)
- kolla tatueringssidor (och drömma om att Chris Garver en gång ska tatuera mig)
- lyssna på Chemical Vocation
- prata med brasilianare (ja, i plural)
- complaina över att den där förbaskat snygga Turtles t-shirten bara finns för killar
- och sedan få följande kommentarer "sluta gnäll! turtles är för män, barbie är för kvinnor!" & "Word"

Ja, jag tänker fanimej klaga! Klaga tills öronen får skavsår! För ingen kan neka mig att stolt bära upp min barndoms idoler - NEVER EVER!




Mine mine mine! MOOOHAHAHAHA! Evil smile.

Kommentarer
Postat av: Maria

men kom igen Gabi, alla vet att manströjor är bäst! Det ger en lite freebiestatus, "Jag är så cool att inte ens en fitted kvinno-tshirt kan hålla mig tillbaka!" liksom.

2008-10-05 @ 22:45:21
URL: http://mariakayeymf.blogg.se/
Postat av: Gladd

sluta gnäll! turtles är för män, barbie är för kvinnor!

2008-10-15 @ 21:29:06
Postat av: Gladd

word!

2008-10-15 @ 21:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0