Together or not?

Usch va dålig jag har varit på att uppdatera. Men efter en helg i Luleå hos brorsan så är jag back on track igen! Pratade med bror min om julfirandet (alltid detta bekymmer!)...Synd att en person ska förstöra så att barn inte vill fira jul hos sin pappa. Julfirandet blir hos mamma med andra ord. Skoj. (Or not.) Ibland önskar jag verkligen att mamma och pappa bodde ihop. Då vore det inte sånt krångel med julfirande, födelsedagsfirande, påskfirande... Men det är så mycket annat som vore jobbigt: bråk, gnabb, deras olikheter, pessimisten vs. optimisten - you name it! It's all for the best I guess. Jag vet ju inget annat än att mina föräldrar bor isär så något annat vore konstigt för mig. Fast ändå...

Lyckades ta två bilder under min vistelse i Luleå. Haha så bäst är jag.


           


Arrividerci snyggingar! Uppdaterar när jag har inspiration, just nu känns det lite andefattigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0