Nu missade ni honom igen!

Och nu nåt för alla Friskistöntar därute! Onsdagarna är vigda åt ett medelpass kl 17.30 och ledaren brukar under stretchen filosofera lite...

"Om man har varit tillsammans med någon i 40 år, är det okej att göra slut på telefon? Inte? SMS då? Nähä. Men 4 veckor då? [tystnad] Jag var den som fick det samtalet idag. Nån annan hann före. Det är därför jag har varit lite ostabil idag. Jag har nog varit nån annanstans. Men ni kan väl passet nu ändå så?! Och nästa vecka ska vi prata om livets mening! [skratt från alla 100 motionärer] Jag tror jag vet vad den är! Det ska levas. Jag tycker det är så tråkigt att prata om cykelställ och parkeringsplatser. Tänk på livets mening till nästa vecka så diskuterar vi det."

Nu missade ni känslo-Tobias ännu en gång, Jossan och Maria! Attsingens alltså! Det här är inte helt okej hörrni! Skärpning! ^^

En liten notis för er som inte tyckte detta var roligt, don't worry: Tobias måste nämligen upplevas!



Dusch, mat och film - ja tack!


Kommentarer
Postat av: Mara

men ja fattar inte, hade han blivit dumpad??

2008-11-20 @ 18:52:14
Postat av: Jossan

Han är helt underbar! Jag hatar att det jag gjorde istället var att torka spyor hemma hos en fet tant......

Vi måste ju gå på onsdag och diskutera livets mening!

2008-11-22 @ 14:00:30
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0