Escape Artists Never Die

Att blogga eller inte blogga, det är frågan. Just nu är svaret eller inte. Tyvärr. Jag känner att jag varken har tid eller lust att skriva. Men eftersom Maria så gärna ville läsa nåt som jag skrivit så tänkte jag publicera en dikt som jag skrev för ett bra tag sen. Snyggaste bilden på mig och sångaren Matt! Tjoho!

                                                                             



_______________________________________________________________

Limma ihop mig om det går

Försök

men jag förstår inte varför du ens försöker.

För jag går inte att limma ihop

Titta på bruksanvisningen, men jag tror inte att det står hur man limmar ihop en trasig själ.

Jag går inte att limma ihop, tyvärr älskade.
Jag har gått i tusen och åter tusen bitar,
och det är många som försökt limma ihop mig.

Varsågod, det är din tur.
Försök.
Om du nu så gärna vill.

_________________________________________________________________
2004-11-23


Kommentarer
Postat av: Maria

Mera dikter!!!

2008-11-19 @ 08:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0