When Gabi met Millencolin part 2

NÖRDVARNING UTFÄRDAD!

Japp då vare dags o för andra gången detta året träffa mina älsklingar i Millen. Jag kan fortfarande inte fatta att jag har träffat dom igen. Helt sjukt äre ju egentligen. Men det är sant!
Jag drog me mig Pernilla till Sthlm o Radiohuset. Vi kom dit vid ungefär kvart i nio (nio va det insläpp). Vi bestämde oss för att va lite turistiga o ta kort på Radiohuset o Pernilla tog oxå kort på Sveriges Television. Hahaha. När vi hade suttit där en stund o väntat blev v insläppta, men då vare redan kö till själva studion. Vi fick bra platser - andra raden till vänster. =D Fick många bra bilder på Mathias tack vare detta. =)  Jag blev helt pirrig i magen när jag såg dom komma ut på scenen. Jag torterade väl Pernilla me mitt babbel I guess. Men jag har varnat er! Jag blir helt knasig när jag får se Millengrabbarna. Haha. Programmet va jätteroligt, speciellt när vi fick höra en gammal intervju me dom o sen deras egna kommentarer till denna. Jag höll på o garva ihjäl mig. xD

Nördvarning är redan utfärdad  så skyll er själva som fortsätter att läsa detta!

Efter att programmet var klart så kastade jag o Pernilla oss fram för o få deras autografer. Efter en stund hade vi samlat på oss allas autografer o även tagit en del kort tillsammans me dom. =) Det måste ha varit bäst ever! Larzon va den första som signade benet o han bara "Grymt! Haru skickat in en bild av den här?"  Mathias hade precis signat en killes Converse när jag slängde fram benet o han bara "På skon? Näe där så klart, fan va snygg!" =D
O Nikola funderade på hur han skulle signera mitt ben så då tog jag initiativet o frågade om jag skulle lägga upp benet på hans knä, men jag väntade inte på hans svar utan körde på ändå. xD Woho! Jag har haft mitt ben på hans knä!
O det bästa av allt va när jag tog kort me Nikola. Jag skulle kolla på hur bilden blev o då visade jag honom oxå o han bara "Ja, men jag ser ju riktigt smärt ut på den här bilden", varpå jag säger "Ja, du är ju jäkligt snygg asså" eller nåt sånt o då tittade han på mig lite flurigt. Jag vet inte nåt bättre ord för denna blick jag fick (ett uttryck som för övrigt min ena svägerska ofta använder). O näst bäst (eller detta kanske va det bästa?) va när Erik o jag pratade om tatueringen. Jag sa att jag skickat in den, o va han hade sagt till mig i Örebro, om att han skulle lägga upp den me autograferna runt. Det har han ju inte gjort. =/ Iaf så sa han "Men det är du från Örebro, eller hur?" WOHO! Han kom ihåg mig! =D =D =D  BÄST BÄST BÄST!

Dom är verkligen världens gulligaste som stannade kvar o gav alla som ville autografer, kort o kramar.
<3 Ni är bäst grabbar! <3

Nu ska jag sluta babbla utan bjuda på lite bilder från själva händelsen. =) Enjoy!


                      




                


             



               



                                                                   


Kommentarer
Postat av: narin

UNDERBAART! :D

2008-05-23 @ 17:27:01
URL: http://narin.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Haha! Jag tycker ju att det var lika kul jag! (Nåväl din nivå kommer jag kanske inte upp på, men nästan!) :)

2008-05-24 @ 13:55:10
Postat av: Thuy

Aw D::: jag är avundsjuk!

2008-11-27 @ 11:31:19
URL: http://T-apa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0