Pinch me!

Hej Gabriella!
Du och en kompis är välkommen till P3 Live Session  nu på onsdag den 21
maj med Millencolin i Radiohuset på Östermalm i Stockholm. Insläpp från
kl. 21.00, direktsändning 21.30-23.00.
Om ni vill och har möjlighet att gå så svara på detta mail med namn och
telefonnummer senast imorgon tisdag
mvh Liv


Det är inte varje dag man möts av den där synen i inkorgen. I think I actually might be the happiest person alive on this planet right now. Typ iaf.

I LOVE YOU! <3



image70

Vet ni vad "hila zako hasara kwangu" betyder nu grabbar? :D

Kommentarer
Postat av: Bea

Grattis ^^

2008-05-19 @ 18:39:08
Postat av: Liten

Jag började med att skriva en riktigt fräck kommentar, men jag fegade ur för jag känner dig inte tillräckligt bra,än!Men jag kan ju avslöja att den handlade lite smått om groupies =)

2008-05-19 @ 21:52:03
URL: http://ljuvajuveler.blogspot.com
Postat av: Mr. Clean

"ditt svek har sårat mig" är den enda översättningen jag sett.



Stämmer?

2008-06-12 @ 20:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0