Om att ta vara på sin s k begåvning o att bli en certifierad faster

Narin tipsade mig om en viss Draco Malfoy (Tom Felton heter han egentligen) som kan sjunga. Kolla in detta! :D Killen är ju begåvad.  På riktigt! O det händer inte alltför ofta, tro mig.





Apropå talanger så tänkte jag ta upp mitt fiolspelande i sommar. O börja lära mig spela gitarr. Ja, jag vet att jag har sagt detta förut för sisådär två månader sen, men va fasen, det har ju varit så mkt i skolan (eeeh, not. xD). Jag är ett riktigt musikaliskt geni! Eller ja, jag kan ju tro det iaf. Men att lära sig spela fiol på gehör från åtta års ålder är väl inte helt fy skam? Suzuki-metoden is the shit liksom! 

O jag har kommit på att Sex and the City är en väldigt bra serie. Ungefär ett decennium efter alla andra i världen. Men bättre sent än aldrig heter det väl? O jag kör stenhårt på det uttrycket! Det är nog mitt motto i livet. det funkar på allt. Nästan.


Sist men inte minst: GRATTIS min älskade brorson Isak på 1årsdagen! <3



 O jag måste vara den sämsta fastern i världshistorien som inte ringt o sjungit o grattat honom. Crap. Jag suger på att vara faster.

Kommentarer
Postat av: Igão!

Hejsan :D
vysste inte att Draco Malfoy kunde spela gitarr (o sjunga ganska konstigt hahaha)...
ooo ja, du måste vara begåvad, det är inte så lätt att spela fiol främst när du är 8
och... jag föredrar Friends, Simpsons, My wife and kids hehe

Din brorsan är så söt heheh

puss o kram Gabi!!
vi hörs

2008-05-15 @ 23:12:16
URL: http://www.myspace.com/makina2108

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0