Nytt inlägg - kors i taket!

Jag har under många turer fram och tillbaka försökt att fixa min blogg så att den kan bli lite snygg och originell nån gång. Jag har misslyckats ännu en gång då jag inte fattar allt me html-koder o kodmoduler o shit. Jag får nog bara erkänna för mig själv att min karriär som bloggdesigner är över (som om den ens har existerat xD).

Utdrag ur min o Narins konversation på MSN:

'cause i don't think contrast is a sin säger:

vart hittar man såna där nya moduler nånstans då?


narin; säger:

ska kolla


narin; säger:

Design > Kodmoduler


'cause i don't think contrast is a sin säger:

jo det vet jag


'cause i don't think contrast is a sin säger:

men jag menade för o få en ny o cool image.


'cause i don't think contrast is a sin säger:

haha


narin; säger:

jaha. haha. ingen aning


'cause i don't think contrast is a sin säger:
men hur har du gjort?


narin; säger:
jag har gjort min egen


narin; säger:

med HTML koder och CSS koder


'cause i don't think contrast is a sin säger:
xD xD xD



Jag överlåter härmed all min bloggdesign till Narin.
May the force be with you.



Kommentarer
Postat av: Bea

Men hallå! Msn Space säger jag bara! :P Det är lätt och inget krångel med html-koder i designen!
Kram

2008-05-15 @ 20:41:04
URL: http://msmoonlight.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0