Do you remember Fazil's friend?

Jahapp. Det va den kvällen. Kände mig grymt sugen på o ha kul ikväll. Men så blev det inte. Naturligtvis va jag tvungen att må illa. Kom inte längre än så här. Varför blir det alltid så på festerna i min korridor?

image69


Usch. Jag ser ju skräckslagen ut. Skräcködla. Usch igen.


Intressant vandring i Örebro idag iaf o go mat på slottet. Fast jag rekommenderar inte att vara utan vantar i ett regnigt o 8 grader varmt Örebro när man ska gå omkring i ca två timmar. Fy fan. Men nu kan jag allt om stan! (Eller nåt liknande.) Hade jag haft ett badkar nu hade jag definitivt krupit (?) ner i det right away! Jag får nöja mig med te o "Sex and the city" under täcket o sen sova.

Go natt.


Kommentarer
Postat av: narin

Finaste bilden, Gabriella. Det är iallfall nåt! :3

2008-05-17 @ 01:04:52
URL: http://narin.blogg.se
Postat av: Pernilla

Jag vill också äta på slottet!

2008-05-17 @ 10:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0