AB Böna och Be

Usch va jag har varit dålig på att blogga på sistone. Har inte känt mig "fit for fight" so to speak. O jag lyckas alltid göra bort mig. xD Eller, inte göra bort mig, men det händer alltid mig nåt. Först så blev mina benhinnor kaputt o i brist på träning åt jag. Då återkom dom där kilona som jag så förbannat har försökt o bli av med. Sen när jag väl känner mig okej igen, ja då blir jag sjuk. Jag som inte varit sjuk på ett halvår. Suck. Nu är det tack gode Gud över o jag kan börja träna igen! (Det blev 2,5an idag! :D Duktigt, jag vet!) Tredje gången gillt i lördags. Jag låg ute o solade i det underbara sommarvädret. Men jag tänkte inte på att min kropp är en av dom blekaste i hela Sverige o att det är mkt smart att använda solkräm då (det är det ändå, men iaf). Jag låg på en filt o - tro det eller ej - pluggade! När jag kom in vid 17 ungefär så upptäckte jag att mina vader va kinda red. Inte bra, inte bra. Att sedan se sin rygg me en snygg "soon to be -bonnbränna" va inte kul. Det är synd om mig för det gjorde jätteont. Buhu. Men jag tröstar mig me att jag ev. kommer att få nån sorts färg på mina stackars små vita pinnar, även kallade ben.

O jag vet att mitt projekt med att gå ner i vikt kommer att gå i stöpet. Min disciplin gällande att inte äta fett, socker o vara allmänt moffig på vardagarna har totalt försvunnit. I morron ska jag o Malin käka chips o dipp. O jag längtar efter det. På riktigt. Ingen ångest, jag längtar! Men först en morgonprommis me Jossan (för det väger väl upp all chips jag kommer äta på kvällen? Jag behöver ju inte äta nån middag.) xD Haha min ångest kommer visst över mig nu iaf.

Beställa Peace & Love - biljetter i morron blire! JAAAA! Synd bara att jag jobbar två av dagarna då festivalen är. =/ Men det löser sig. O apropå musik så äre exakt en månad sen min bästa kväll ever. Därför bjussar jag på ett youtube-klipp från konserten.

Ja, jag älskar att tortera er med Millencolin o nån gång kommer jag få er att följa med mig på en konsert med dom. That's a promise.





Kommentarer
Postat av: Malin

Jag lovar dig, du är inte ensam om att ha fått snygg bonnabränna! :D Jag börjar till och med ömsa skinn i ansiktet som jag aldrig i hela mitt liv gjort! :) haha!! Härligt med lite sol i alla fall, det piggar upp!

2008-05-13 @ 15:52:10
URL: http://sandinus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0