Vart bor dom hemlösa egentligen? Fundera på det en stund!

Jag läste en grej som någon hade skrivit på Facebook som bara är värt att kommentera. "Vart bor dom hemlösa?" hade personen i fråga skrivit. Knepig fråga det där. xD Or not. Jag trodde jag skulle garva ihjäl mig. Hur dum får man bli på en skala?

Ska på "fundera-på-om-vi-ska-tatuera-oss" -promenad strax. Vissa av oss tvekar. Eller rättare sagt alla. Vi är mesar. Så är det bara. Eller ja, iaf jag. Jag vill, men jag vet inte om jag vågar. Ajajaj va ont det verkar göra.

Och inte blir det nån klassfest på fredag. Buhu. Men förfest och efterföljande besök på Satin på lördagen iaf. :D Millencolin Open officiella efterfest ju! Weeeeey!


Puss på er snyggingar! <3

Kommentarer
Postat av: emma

men alltså dom bor ju ingenstans. men sen har dom väl kanske bnågot speciellt ställe dom håller till på?:P Kan det kanske itne vara så?:P

*tävling på min blogg! :)

2008-03-05 @ 14:10:00
URL: http://emmariah.blogg.se
Postat av: Bea

Nej, nej, nej! Inte får du backa ur nu! Jag är helt säker på att du inte kommer ångra dig när den är gjord! Go Gabi! KRAM

2008-03-05 @ 14:52:19
Postat av: Diana

De hemlösa bor ju ingenstans de har ju inget hem utan bor där de finner något tak om inte så är det under bar himlen som gäller, tyvärr.

2008-03-05 @ 18:51:53
URL: http://www.metrobloggen.se/dianad

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0