To be normal or not to be

Det måste vara nåt fel på mig. Att gå på Friskis fem ggr under påskveckan är inte normalt. (Men vem har sagt att jag är normal? xD) Den helgen som folk tränar minst (tror jag) så har jag tränat mest. O idag vare dags igen. Inte värst kul pass, men jag har iaf tränat liksom.

I morron bär det hem till Öret igen. (Sjukt att man har börjar kalla det Öret, för det tyder på att man nu har blivit hemmastadd där. Fast det är iofs inte så sjukt. xD) Well well, nog om det. Ska plugga på tåget i morron iaf. Det måste jag. Har skrivit en sida på hemtentan. :) Känner mig sjukt nöjd faktiskt.

O jag ska börja spela gitarr! Woho! O inte som i samla-damm-i-ett-hörn-lära-mig utan nu jäklar ska det bli av! :) Jag är fett taggad! Önska mig lycka till. Det lär behövas.

Dom här vill jag ha. NU. Gimme or die.

          (www.hottopic.com is tha place!)




                             (www.blackmarketartcompany.com - love it!)


And in English!

I'm kinda weird going to the gym five times this week. I think this is the holiday where least people go to the gym or stuff like that. And i've done it the most. xD I am weird.

Tomorrow I'm going home to Pennybridge again. Yeah, that's my home now, not Borlänge, not Kristinehamn, but Pennybridge. :) Ooooh how I like that town!
And I'm feeling kinda satisfied having written some on my home exam. Only three questions to go. xD Good of you Gabi!

BIG BIG NEWS! Gabi is gonna learn to play the guitar! And this time it won't stand in a corner somewhere collecting dust. This time I will learn. Wish me luck! (I'll need it!)

Kommentarer
Postat av: Pedro!

Gabi Ohlsson lead guitar! UAAAAAAAAAAAAHHH!!!
first, she's swedish and now, a guitar player. gotta love this girl!

2008-03-24 @ 14:09:50
Postat av: Pedro!

Oh, good luck!

2008-03-24 @ 14:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0