Kick some Swedish asses, someone?

Här ser ni en som till varje pris försöker undvika att skriva på sin hemtenta. Det går sjukt dåligt för mig. Jag har försökt i två dagar att skriva, men det går bara åt h-vete. O inte nog me det så hade vi föreläsning + seminarie idag. En föreläsning som jag lika gärna hade kunnat skippa. Skulle nog kunna läsa mig till det den handlade om, BBIC -Barns Behov I Centrum. Fattar inte vad den har med vår hemtenta att göra, men det kan vara mkt möjligt att det går att tillämpa den på det här fallet. Just nu känner jag mig mest vilsen i hemtentan. Usch. Jag vet inte vart jag ska börja nånstans, vad jag ska skriva, hur jag ska formulera mig, vad hemtentan handlar om. Hjälp mig.

O här skulle det har varit en bild på världens snyggaste skor. :D (Ja, nästan iaf.) Men det va fel bildformat. >.< Blä. Alla tekniska prylar hatar mig. Det är sant. Först min dator, sen kameran, webbkameran, bildformat, bloggen....



English edition

It isn't going very well with my home exam. I think I'm gonna puke all over it. As you see I'm doing everything else but studying. This isn't good at all.  And I seriously need some help here.

And here it was supposed to be the most awesome picture of these shoes I want. But it's the wrong, what do you say...? Format? xD Haha I suck at these technical terms in English. And I can't think of something to write. I have what you in Swedish call "bloggtorka". Write that down Pedro and I'll explain it for you! Hope you get well soon too!
<3

Brazil - Sweden football game on tv! And I think Brazil will kick our white Swedish asses. For sure.

Found one more t-shirt that I want! (I'm gonna get ruined, that's a fact.)


                                                   image29

Kommentarer
Postat av: Anonym

I'm getting better Gabi! Thanx for worrying about me!
And i wonder what "bloggtorka" means...

2008-03-27 @ 23:28:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0