Gammal är äldst, eller?

Jag o Malin snackar om kvällens planer...o jag börjar helt plötsligt känna mig väldigt gammal.



Gabi säger:

o du, förresten så ska vi på klaras sen tror jag. bara så du vet. men ni kan ju gå till kåren för det liksom


malin säger:

haha okej.. ja det blir nog kåren för våran del ändå trollhättekompisen ville gärna se hur den ser ut.. och jag och linnea fick inte så bra intryck av klaras när vi var där senast


Gabi säger:

haha ok vadårå?

men kåren är ju grejt så det är bara o köra på det!


malin säger:

vi kände oss typ äldst.. och då är det ju väldigt unga människor där


Gabi säger:
hahaha xD


malin säger:

fast jag är inte så förtjust i kåren heller

har inte hittat mitt favvoställe än..


Gabi säger: haha xD ok, va kommer inte jag känna mig då?

rullator nästa?


malin säger: xD vi får se på det.. kansek en bra födelsedagspresent.. :P


Gabi säger: nu ska vi inte vara såna >.<



Det märks att jag är äldst i kompisgänget. Med mina hela 21 år (nej, jag fyller faktiskt inte år förrän i juni!).O ja, jag har skrivtorka. Hemtentan suger.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0