Femte gången gillt!

Att jag aldrig lär mig? Dricka + inte äta = dålig kombination. Nu får jag stå mitt kast. Hela den här dagen har varit kass. Jag har inte gjort ett skit. Legat i sängen och blundat och försökt må lite bättre. Vatten och duscha. Men jag hade roligt igår fram till att vi skulle ta oss ut. Då slog det slint i huvet på mig. Fy tusan. Pratade med mamma nyss och hon är nog allt lite orolig för mig. Inte undra på får man väl säga. Men nu är det nog!!! Aldrig mera! Va tror alla om mig egentligen? Att jag inte kan hantera mitt drickande. Näe skäms på mig!
Jag är så besviken att vi aldrig kom iväg till Satin igår. Jag som verkligen hade sett fram emot det! Vilken tur att vi kunde sälja biljetterna iaf. Men jag gick miste om alla snygga skejtkillar. Skit. Well well, det kommer väl fler gånger.
Börjar bli riktigt nervös inför tisdagen. OMG. Det är ju på tisdag!!! Om två dagar har jag en tatuering på min vad.

Help.


Kommentarer
Postat av: Elin

Vad ska du skaffa för motiv och vart?
(Min "blogg" är på msn space... kan inte adressen)

Lycka till imorgon!

2008-03-10 @ 20:15:58
Postat av: Elin

Där är min webadress (hoppas jag iaf)!

2008-03-10 @ 20:29:53
URL: http://sockerfrielin.spaces.live.com
Postat av: Elin

Någon speciell logga? Stor eller liten?

2008-03-10 @ 21:14:40
URL: http://sockerfrielin.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0