Conclusion is as follows...

Ibland får jag såna där "shit va jag är ensam" -perioder. Då blir jag alldeles funderig o undrar alltid om det är meningen att jag till slut hittar nån som är bra för mig. Jag undrar varför det händer "alla andra" (ja, jag vet att det är högstadiefasoner på det där, men det känns ju så!). Jag ser bara kära par överallt o ja, jag vet att man ser det man vill se. (Inte för att jag vill se det, men det blir ju så ändå).

Det finns någon för alla sägs det, men kan denna någon komma fram...nu?


O kommentarer som låter ungefär så här besparar jag mig gärna ifrån:
"sluta vara så patetisk kanske?"

Jag tycker om livet, men inte just nu när jag skrev det här.



Conclusion:
I am alone. I like life, but not right now. I want someone to share my life with.

Kommentarer
Postat av: Anonym

gabi rules!
be patient, cuz i'm sure there's already someone kept for you out there! (sorry if i wrote something wrong, bad english!)
\o/
puss puss!

2008-03-22 @ 15:26:45
Postat av: narin

Vet du vad. Om vi inte träffar någon innan vi är 30, så gifter vi oss!

2008-03-22 @ 22:29:31
URL: http://narin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0