Tybble Skyline

Efter många om o men är jag äntligen på plats i Borlänge o har jobbat min första dag här. :) Jag kände mig som familjen Tajkon (observera att det va endast jag som åkte) när jag åkte hit igår. En proppfull resväska modell större (som dessutom gick sönder. Inte p g a övervikt iaf, näe näe, inte alls), en ryggsäck, en kasse o dataväska. O ändå har jag glömt grejer. Det här är fan inte skoj. Framför allt eftersom jag glömde min älskade sommarklänning hemma. Crap.

Idag har det dock inhandlats nya joggingskor efter ett besök hos distriktssköterskan me min onda tå. Dumma dumma tå. Må tusen elefanter stampa på dig. Skorna sa hej hej o 1000 kr - bye bye! Men jag  blir alldeles för bortskämd när jag är hos pappa. Han betalade dom. Det hade han verkligen inte behövt, men det va ju inte direkt så att jag protesterade när han sa att skulle betala. O låna bilen får jag göra. Helt gratis o när jag vill. Typ. Jag känner mig mkt priviligerad måste jag säga.

Dags o sova nu. Den här dagen har tagit mkt kraft. Ledig i morron vilket betyder träna o (förhoppningsvis) sola. :D

O juste, berättade jag att jag får träna gratis på Friskis hela sommaren?
Vissa har't bra alltså.
Jag är en av dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0