The weekend God would like to forget

Det har varit allt annat än en lugn helg. På torsdagförmiddag gav jag upp hemtentan o lämnade in den. Efter en glass me Emelie o Malin vare dags o ladda för kvällen. Efter en vecka me hemtenta så kändes det onekligen lockande att fira Maya-dagen tillsammans me klasskompisarna o annat löst folk. Jag skulle ju ta det lugnt eftersom jag faktiskt skulle köra dan efter till Åmål. Riktigt så blev det ju inte. Men körklar kl 15 var jag iaf. Narin, jag o Lin satte oss i bilen mot Åmål o festivalen Fucking Åmål pumpandes Kid Down, Chemical Vocation o Chiodos. Efter många om o men så hittade vi till campingen varpå stackars Narin fick panik då det visade sig att hon hade tappat bort sitt Visa-kort. Inte bra alls. Vi letade som dårar, men det måste banne mej finnas hustomtar (biltomtar?) för det fanns ingenstans i bilen. När vi väl kom till gymnasiet där festivalen var så fick vi veta att vi missat ett av dom band vi ville se. Det sög eftersom vi kom dit för o se tre band. O så missar man ett av dom. Men men, jag o Narin tog igen allt på Kid Down-konserten. :)
O till slut hamnade alla banden hos oss på campingen. Låt oss säga att vi såg solen gå ner. O sen upp. O solen värmde när jag gick o la mig.

Vaknade av att jag svettades som en gris, telefonjävlen ringde o att jag definitivt hade sovit för lite. 3 timmar + 3 timmar är inte nån bra kombo när man ska köra bil. Men jag kände mig ändå hyfsat pigg när vi skulle åka. O me lite cola o en McFeast i magen så körde jag som en stjärna ändå vägen hem till Örebro.

Väl hemma i Örebro va det dags för födelsedagsfest för mig, Maria o Jossan. Blev en mkt lyckad sådan beståendes av grillning, Twister, brännbål (som vinbrännboll fast me bål istället), dans, paketöppning o en helvetes massa kort. Dock slutade min kväll alldeles för tidigt p g a att jag alltid missbedömer hur mkt jag kan dricka kontra hur mkt jag har sovit, ätit etc. Halv två låg jag i sängen o sov. Fy fan va skönt det va.

O igår fyllde jag då 22. Nu är jag stor o stark. Eeeeh, eller inte.

Nu ska jag ta o pallra mig ut i solen en stund.


        



          




      


                                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0