Om att föda barn o att lyckas förstå varför man använder ordet "bort"

Äre normalt o drömma att man ska föda barn? Tillsammans med två andra kompisar ska då tilläggas. Jag tycker fan inte att det låter normalt. Jag vill ju absolut inte ha barn. Iaf inte nu. Jag fick liksom se hur Emelie o Malin födde barn för att sedan vänta på min tur. Jag tror att jag hann vakna innan jag födde barnet, men jag vet att jag hade värkar (eller nåt som jag tror va det iaf). Heeeelt knasigt vare, that's for sure!

Dags o sätta igång me hemtentaskrivandet då. Sucksucksuck. Wish me luck - I'm gonna need it!  O som dom kära juristerna i mina böcker säger, det bort du ha insett. Vem fan använder ordet "bort"?! Borde heter det väl eller sov jag på mina svenskalektioner?  Jag låter detta vara en öppen fråga - feel free to discuss!


Puss o kram skumbanan!
<3

Kommentarer
Postat av: Bea

Hm... har inte drömt att jag skulle föda, men jag har drömt att jag varit gravid iaf. Läskigt!

2008-06-03 @ 00:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0