Ja, nu vet jag!

O jag stör mig på att mitt förra inlägg inte har publicerats. BLÄ.  Jag har iaf lyckats skrapa ihop 733 ord på hemtentan. Jag uppdaterar hur det har gått när dagen är slut. Jag hoppas på att det åtminstone är 500 ord mer.

Nu i morse när jag va ute o gick så va det nån som hade dukat upp frukost ute. Det är nåt jag verkligen längtar efter- frukost ute på gräsmattan. Det är verkligen sommar för mig.

O jag har kommit på vad jag önskar mig i födelsedagspresent: TWISTER! Så grymt roligt! Jag fick testa på det för första gången i lördags hemma hos Maria o tro det eller ej så vann jag två av fem ggr! :D Apropå Maria så ska hon, jag, Malin, Malin o Emelie träffas idag o för sista gången denna terminen äta kinamat. O diskutera hemtentan så klart. Därför äre bäst att jag sätter lite fart nu innan jag ska gå.


Puss på er snyggingar!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0