Det ligger en hund begraven

Hur fan kan man va så dum att man stänger av en frys (visserligen för att den pep uta bara helvete) o inte tänka att "Oj det kanske ligger saker där i...?" ?Alltså, FAN för den personen! Det luktade ruttet kött fifan! Jag va så jäkla nära att spy i korridoren. Det va bland den värsta lukten jag har känt nån gång.

Jag skulle bra gärna vilja veta vem den där Mr. Clean är som har lämnat kommentar på inlägget som heter "Pinch me"... Vart har du sett den översättningen nånstans?

Näe nu kan jag inte sitta här o dra bena efter mig (eeeh....ja). Dags för lite packning o städning! Jippi! O sen fussball ikväll. Kommer bli så grymt kul!

Puss på er mina små sockergryn
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0