Nej, jag är faktiskt inte död (bara otroligt-mega-sjukligt sjuk o trött)

Oj va dålig jag har varit på att blogga dom senaste två veckorna. Skäms på mig! Jag kan berätta att följande har hänt:

- jag har börjat jobba o trivs skitbra me det
- jag har haft besök av två underbara vänner
- jag har varit på födelsedagskalas i Bjurs
- jag har tränat
- jag har varit på min allra första festival
- jag har ätit alldeles för mkt skräpmat
- jag har använt på tok för många bajamajor
- jag har druckit alldeles för mkt (o sovit för lite)
- jag har ringt dyra samtal till Brasilien (but it was money well spent!)
- jag har blivit sjuk
- jag har blivit sjukligt beroende av In Flames
- jag är grymt sugen på glass o salt lakrits just nu
- jag är oxå grymt sugen på att spela Sims 2 (o Nintendo Wii som har anlänt till huset! Jippi!)


Lite bilder från Peace & Love
        


           


Längst fram på Millen är inte helt fel om jag säger så!  <3  <3  <3
             


Kommentarer
Postat av: källman

var är alla snygga bilder på mig som inte togs då..... :]

2008-07-20 @ 21:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0