Take This Life

Pissdag. Först tappar jag ut salladsjäveln över hela golvet. Sen svänger jag precis in på parkeringen på jobbet o upptäcker att nycklarna ja, dom ligger ju hemma i byrålådan. Crap. O sist men inte minst i kassan på ICA Maxi så kan jag inte betala god damn it. O så försöker jag ta ut pengar, men icke då, det går inte för sig för "Du kan inte använda det här kortet i den här automaten" sa den jävla uttagsautomaten (fastän mitt kort fanns me bland dom man ska kunna använda). Jag måste ringa banken i morron. O jag måste ta tag i mig själv nu o börja träna. Så fort min förbannade förkylning har gett me mig vill säga. Positiva damen idag - javisst!

Go natt. I morron väntar en arbetsdag från 15-12 dagen därpå. Woho! Laddad? Mja inte riktigt. Bit ihop.


(O jag tror att jag har fått hål i en tand för det gör ont som satan o tugga där.  Buhu.)

Kommentarer
Postat av: jossan

Lycka till nu med helvetesveckan! du klarar det!

2008-07-08 @ 19:19:03
URL: http://josefinus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0