När man är kär är det som om man fyller år i magen

Jag älskar det citatet! Taget från boken Barns tankar om kärlek av Grethe Dirckinck Holmfeld. Barn är ju bara för underbara! O apropå det så har jag på relativt kort tid drömt att jag är gravid och föder barn. Börjar jag få lite barnångest månntro?  Hjälp i så fall. För jag vill det inte nu. Absolut inte.

5 månader. Så länge har vi känt varann nu, i dag exakt. Helt otroligt kort tid med tanke på vad jag känner för dig. <3
 

I morron börjar mitt detoxande är det tänkt. Hoppas att det går bra o att jag kommer må super efter detta.
Nu ska mitt nya liv börja.
O den här gången menar jag det.

Kommentarer
Postat av: jossan

vad är det för fasoner du ska börja med? ;)

2008-07-16 @ 18:29:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0