Kiss My Sass!

I brist på socialt liv denna helg har jag ägnat min lördagkväll åt att sitta framför datorn spelandes Harpan (fun - yeay!), diskuterandes diverse kärleksbekymmer me Jossan 18 mil bort o just nu kollandes en massa snygga kläder o annat skoj på junkyard.se  :D Kul sida det där faktiskt. Synd att jag inte har råd att mer än titta på kläderna där eftersom min budget denna månad är mkt stram p g a att min lön för juni inte kommer förrän i slutet av juli. Crap. Jag undrar just hur jag ska ha råd att göra nåt alls denna månaden. Svaret är leva på pappa. Bortskämd? Javisst! Men det tycker jag fan att jag är värd när jag idag har tagit hand om fyra barn i åldern 3-10 år (ok, 10åringen klarar sig bra själv, men dom andra). Vi tog oss till Kupolen idag o jag har faktiskt köpt två plagg som tillsammans kostade 225:-, vilket va alldeles perfekt för min, som sagt, strama budget. Jag har även denna lördag proppat i mig godis. Proppat är verkligen det rätta ordet för jag känner mig som en uppblåst gris me magkatarr. Sort of. Usch usch usch. Skärpning nu Gabriella! Jag ställde mig på vågen igår o inte fan vare nån trevlig syn som mötte mig. O på den här vågen kan man oxå se hur mkt fett  som kroppen består av. Det vågade jag inte. Jag kommer väl svimma då.

Här är några av de grejer jag hittade på Junkyard. :)

                         Yes pleeeease!                  



                                                


               Oh yeeees - gimme!                      

Kommentarer
Postat av: Jossan

du är också underbar! därav all ketchup :)

2008-07-06 @ 09:44:20
URL: http://josefinus.blogg.se/
Postat av: daniel

gött att jag precis beställt millencolinlurarna då :]

2008-07-06 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0