I'm not ready for detox - turn on the radio!

Jobba jobba joooooooobba har varit min melodi den senaste veckan. Nästkommande vecka blir lite lugnare (tack gode Gud!).  Känner mig sjukt trött så jag vet egentligen inte varför jag började skriva här. Gick upp ovanligt tidigt idag (för att vara en söndagmorgon), nämligen kl 7.15. Men jobbar man så gör man. And what don't you do for money, eh? Jag ska jobba som fasen så att jag kan ha råd att åka iväg till USA/Brasilien/Grekland eller vart nu mina ben bär mig. En sak vet jag i alla fall o det är att resan ska vara tillsammans med dig.

Snart ska jag börja min 3-dagarsfasta. Nedtrappning pågår. På onsdag ska jag köra igång me själva fastan. Ska bli rätt så spännande att göra det. Känner att jag verkligen behöver det, för nu äre dags o bli nyttigheten själv! Jag har gått upp alldeles för mkt i vikt dom senaste månaderna o det är inte ok! Skärpning Gabriella!  Har i alla fall tränat idag- grattis grattis till det!

Nu ska jag sova. Sooooooooova. Jag längtar redan att få släcka lampan.

Go natt världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0